Бакърджиев, Димитър Христов; Москов, Антоний Тодоров; Минчев, Стоян Динев; Цанков, Дочо Цанков; Tsankov, Docho Tsankov; Minchev, Stoyan Dinev; Moskov, Antonii Tododrov; Bakardzhiev, Dimitar Hristov
Маркетингова стратегия и рискове при производство на титанови ортопедични консумативи
Marketing strategy and risk in titanium orthopaedical parts production
1999
Годишник на ТУ-София, Том 50, 1999, № 1. Автоматика и информатика : Юбилейна научна сесия „25 години Факултет „Автоматика“ ТУ–София 07-08.06.1999 София, с. 160-167
ТУ-София
0374-342X [issn]
Article
bul
ортопедия – материали – търговия
This paper is a research on strategical and tactical planning stages of titanium orthopaedical parts production. It contains a tnatketing activity analysis, market analysis, segmentation criteria, analysis and evaluation of purchase factors. A competitive comparisons an situation analysis are done too. There is an attempt on evaluation the risk
Маркетингова стратегия и рискове при производство на титанови ортопедични консумативи / Димитър Бакърджиев и др. (Индустриална автоматизация). // Годишник на ТУ-София, Том 50, 1999, № 1. Автоматика и информатика : Юбилейна научна сесия „25 години Факултет „Автоматика“ ТУ–София 07-08.06.1999 София, с. 160-167 : с табл., сх.
Други авт.: Антоний Москов, Стоян Минчев, Дочо Цанков.
Рез. на бълг. и англ. ез.; С библиогр.