Current View
Citation link:
Authors:
Бакърджиев, Димитър Христов; Москов, Антоний Тодоров; Минчев, Стоян Динев; Цанков, Дочо Цанков; Tsankov, Docho Tsankov; Minchev, Stoyan Dinev; Moskov, Antonii Tododrov; Bakardzhiev, Dimitar Hristov
 
Title:
Маркетингова стратегия и рискове при производство на титанови ортопедични консумативи
 
Other Titles:
Marketing strategy and risk in titanium orthopaedical parts production
 
Date of Issue:
1999
 
Is Part of:
Годишник на ТУ-София, Том 50, 1999, № 1. Автоматика и информатика : Юбилейна научна сесия „25 години Факултет „Автоматика“ ТУ–София 07-08.06.1999 София, с. 160-167
 
Publisher:
ТУ-София
 
Identifiers:
0374-342X [issn]
 
Type:
Article
 
Language:
bul
 
Subject:
ортопедия – материали – търговия
 
Abstract:
This paper is a research on strategical and tactical planning stages of titanium orthopaedical parts production. It contains a tnatketing activity analysis, market analysis, segmentation criteria, analysis and evaluation of purchase factors. A competitive comparisons an situation analysis are done too. There is an attempt on evaluation the risk
 
Description:
Маркетингова стратегия и рискове при производство на титанови ортопедични консумативи / Димитър Бакърджиев и др. (Индустриална автоматизация). // Годишник на ТУ-София, Том 50, 1999, № 1. Автоматика и информатика : Юбилейна научна сесия „25 години Факултет „Автоматика“ ТУ–София 07-08.06.1999 София, с. 160-167 : с табл., сх. Други авт.: Антоний Москов, Стоян Минчев, Дочо Цанков. Рез. на бълг. и англ. ез.; С библиогр.