- Книгата велика сила : Книга, читател, библиотека
- [Корица и начални страници]
- [Предна корица]
- [Преден форзац 1]
- [Преден форзац 2]
- [Преден форзац 3]
- [Оригинална корица]
- [Титул]
- [Посттитул]
- Увод
- 1. Социалистическата култура-огромна активна сила за изграждане на социалистическото общество
- [c. 3]
- [c.] 4
- [c.] 5
- [c.] 6
- [c.] 7
- 2. Девети септември-начало на културната революция у нас
- [c.] 8
- [c.] 9
- [c.] 10
- [c.] 11
- 3. Учението-основен двигател на културната революция
- [c.] 12
- [c.] 13
- 4. Пътища за усвояване на знанията, науката и културните постижения
- [c.] 14
- [c.] 15
- [c.] 16
- [c.] 17
- [c.] 18
- [c.] 19
- 1. Социалистическата култура-огромна активна сила за изграждане на социалистическото общество
- [Корица и начални страници]
- Книга
- 1. Значение на книгата и ролята и при училищното и извънучилищното образование и самообразование
- [c.] 20
- [c.] 21
- [c.] 22
- 2. Книгата в живота на Максим Горки
- [c.] 23
- [c.] 24
- [c.] 25
- [c.] 26
- [c.] 27
- [c.] 28
- 3. Книгата учител и възпитател
- [c.] 29
- [c.] 30
- [c.] 31
- [c.] 32
- [c.] 33
- [c.] 34
- [c.] 35
- [c.] 36
- [c.] 37
- [c.] 38
- [c.] 39
- [c.] 40
- [c.] 41
- [c.] 42
- 4. Книгата-вдъхновител в борбата за правда и свобода
- [c.] 43
- [c.] 44
- [c.] 45
- [c.] 46
- [c.] 47
- [c.] 48
- [c.] 49
- [c.] 50
- [c.] 51
- [c.] 52
- [c.] 53
- [c.] 54
- [c.] 55
- [c.] 56
- 5. Книгата-помощник на трудещите се в производството, строителството и транспорта
- [c.] 57
- [c.] 58
- [c.] 59
- [c.] 60
- [c.] 61
- [c.] 62
- [c.] 63
- [c.] 64
- [c.] 65
- [c.] 66
- [c.] 67
- [c.] 68
- [c.] 69
- [c.] 70
- [c.] 71
- [c.] 72
- [c.] 73
- [c.] 74
- [c.] 75
- 6. Примерът на големите
- [c.] 76
- [c.] 77
- [c.] 78
- [c.] 79
- [c.] 80
- [c.] 81
- [c.] 82
- [c.] 83
- [c.] 84
- [c.] 85
- [c.] 86
- 1. Значение на книгата и ролята и при училищното и извънучилищното образование и самообразование
- 1. Психология на четенето
- а. Отрицателно отношение към четенето
- [c.] 87
- [c.] 88
- б. Развитие на читателските интереси
- [c.] 89
- в. Фактори, които определят читателските интереси
- [c.] 90
- [c.] 91
- [c.] 92
- а. Отрицателно отношение към четенето
- [c.] 93
- [c.] 94
- [c.] 95
- [c.] 96
- [c.] 97
- [c.] 98
- [c.] 99
- [c.] 100
- [c.] 101
- [c.] 102
- [c.] 103
- [c.] 104
- а. Библиографията-регистрационна
- [c.] 105
- б. Организиране на четенето. Работа над книгата
- [c.] 106
- [c.] 107
- [c.] 108
- [c.] 109
- в. Примерът на В. И. Ленин
- [c.] 110
- [c.] 111
- г. Културно отнасяне към книгата
- [c.] 112
- д. Хигиена на четенето
- [c.] 113
- [c.] 114
- [c.] 115
- [c.] 116
- [c.] 117
- [c.] 118
- [c.] 119
- [c.] 120
- [c.] 121
- 1. Определение, задачи и характер на библиотеката
- а. Библиотеки-книгохранилища
- [c.] 122
- [c.] 123
- б. Обществени библиотеки в служба на капиталистическата класа
- [c.] 124
- [c.] 125
- в. Библиотеки на трудещите се, на народа-на социалистическото общество
- [c.] 126
- а. Библиотеки-книгохранилища
- [c.] 127
- [c.] 128
- [c.] 129
- [c.] 130
- [c.] 131
- [c.] 132
- [c.] 133
- [c.] 134
- [c.] 135
- [c.] 136
- 1. Народни библиотеки
- [c.] 137
- 2. Специални библиотеки
- [c.] 138
- 3. Читалищни библиотеки
- [c.] 139
- 4. Профсъюзни (фабрично-заводски) библиотеки
- [c.] 140
- 5. Училищно библиотеки
- [c.] 141
- 6. Детски библиотеки
- 7. Други библиотеки
- [c.] 142
- [c.] 143
- [c.] 144
- [c.] 145
- [c.] 146
- [c. 147]
- [c. 148]
- [Заден форзац 1]
- [Заден форзац 2]
- [Заден форзац 3]
- [Задна корица]